Obchodní podmínky

1. Základní údaje a informace o dodavateli

1.1 Dodavatel – obchodní firma: B.A.R. Praha, s.r.o.
(dále jen dodavatel)

1.2 Sídlo právnické osoby:
Fišerova 6/3324
143 00 Praha 4 – Modřany.
Pozor, tato adresa je tzv. fakturační, evidenční a správní – dle evidence společnosti v Obchodním rejstříku. Zde není provozovna!

1.3 dodavatel je zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 13189.
(Výpis z obchodního rejstříku.)

1.4 IČO: 47120606

1.5 DIČ: CZ47120606
Dodavatel je registrován jako plátce DPH.
(Registrace plátce DPH.)

1.6 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s.
Číslo účtu: 69240379/0800

1.7 Kontaktní údaje
korespondenční a dodací adresa – provozovna Praha:
Internetový obchod České vany.cz
provozovna Praha (sklady, logistika, kanceláře)
B.A.R. Praha, s.r.o.
Kloboukova 2172/5
148 00 Praha 4 – Chodov

1.8 Pracovní doba provozovny Praha:
pondělí až pátek, 7:30 – 17:00 hodin

1.9 Telefony:
241770624, 241770593, 241766522,
272942616, 241766488, 241766778
Telefon/fax:
241770623, 241766321
GSM-brána:
721656135

1.10 Skype: bar-praha

1.11 E-mail: můžete použít
i kontaktní formulář.

1.12 Kontaktní údaje provozoven – kamenných obchodů v Ústí nad Labem a Rychnově nad Kněžnou jsou uvedeny v sekci Kontakt.

2. Objednávka zboží

2.1 Seznam zboží internetového obchodu České vany.cz na adrese www.ceske-vany.cz je katalogem běžně dodávaného zboží.

2.2 Dodavatel nezaručuje spotřebiteli – zákazníkovi (dále jen zákazníkovi) okamžitou dostupnost všech položek zboží.

2.3 Aktuální dostupnost zboží bude zákazníkovi dodavatelem vždy upřesněna a potvrzena po doručení objednávky, popř. ještě před odesláním objednávky – na základě poptávky elektronickou poštou, písemně nebo telefonicky.

2.4 Při objednávání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle dodavateli. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy mezi dodavatelem a zákazníkem. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží u dodavatele, pokud je toto skladem.

2.5 Ceny za zboží jsou uvedeny u všech položek zboží a zákazník si je může ověřit na adrese www.ceske-vany.cz.

2.6 Ceny za dopravu, popř. ceny dalších souvisejících poplatků, si může zákazník ověřit v sekci Doprava.

2.7 Před odesláním objednávky bude zákazníkovi systémem internetového obchodu vypočtena celková cena za zboží včetně dopravy, popř. dalších souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván ke kontrole a odsouhlasení správnosti celkové ceny.

2.8 Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodů zrušit objednávku ve lhůtě od jejího odeslání zákazníkem do potvrzení objednávky dodavatelem.

2.9 Pokud objednávku v této lhůtě zruší dodavatel, uvede zpravidla zákazníkovi důvod, proč není možné objednávku potvrdit a vyřídit.

2.10 Okamžikem závazného potvrzení objednávky ze strany dodavatele je mezi dodavatelem a zákazníkem uzavřena kupní smlouva.

2.11 Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované a elektronickou poštou zaslané prvotní potvrzení o přijetí objednávky zákazníka do systému dodavatele, ale teprve buď elektronickou poštou zaslané potvrzení dodavatele označené jako „Konečné potvrzení objednávky“ nebo telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky - zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a dopravu, popř. dalších souvisejících poplatků a způsob a termín doručení zboží.

2.12 Zrušení objednávky po uzavření kupní smlouvy mezi dodavatelem a zákazníkem (tj. po „Konečném potvrzení objednávky“ ze strany dodavatele) je možné buď po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka nebo za podmínek uvedených v těchto Obchodních podmínkách internetového obchodu České vany.cz.

3. Dodací lhůta zboží

3.1 Objednané zboží bude – dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele – dodáno v co nejkratší době, obvykle nejpozději do pěti pracovních dnů od „konečného potvrzení objednávky“.

3.2 U některých položek zboží, zejména pak van s vestavěnými masážními systémy, které se upravují podle požadavků zákazníka, je dodací lhůta zpravidla delší – obvykle nejpozději do deseti pracovních dnů od „Konečného potvrzení objednávky“.

3.3 Zákazník je dodavatelem o případném prodloužení dodací lhůty včas informován.

4. Způsoby dopravy zboží

4.1 Dopravu zboží na dodací adresu určenou zákazníkem zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky buď poštou, vlastními dopravními prostředky nebo jiným přepravcem, popř. připraví zboží k osobnímu odběru ve své provozovně.

4.2 Náklady na dopravu zboží se liší podle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání zboží si zvolí zákazník sám na stránkách www.ceske-vany.cz v sekci Doprava.

4.3 Možné způsoby a podmínky dopravy a aktuální ceník dopravy jsou uvedeny v sekci Doprava nebo je možné si je vyžádat v provozovně dodavatele v písemné formě.

4.4 Při splnění dodavatelem stanovených limitů finančního objemu objednávky pro daná pásma vzdáleností od Prahy je zboží zákazníkovi doručeno dodavatelem zdarma. Limity finančního objemu objednávky pro splnění podmínky dopravy zdarma jsou uvedeny v sekci Doprava.

4.5 Zboží se považuje za dodané doručením na dodací adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce (popř. po osobním odběru zákazníkem v provozovně dodavatele), a to po provedení prohlídky zboží a kontrole případného mechanického poškození při přepravě za přítomnosti zástupce přepravce nebo pracovníka dodavatele. Doručení zboží potvrzuje zákazník podepsáním dodacího listu.

4.6 Zákazník si může zvolit mezi způsoby dopravy zboží rovněž osobní odběr na provozovnách dodavatele v Praze, Ústí nad Labem nebo Rychnově nad Kněžnou a to v běžné pracovní době těchto provozoven.

4.7 I v případě osobního odběru zboží zákazníkem na provozovnách dodavatele platí podmínka uhrazení kupní ceny zboží platbou předem – některým ze způsobů, uvedených dále v těchto Obchodních podmínkách.

5. Způsoby úhrady kupní ceny zboží

5.1 Úhrada kupní ceny zboží se realizuje platbou předem, a to buď bezhotovostní platbou - poukázáním kupní ceny na bankovní účet dodavatele (přímou platbou od zákazníka nebo platbou formou spotřebitelského úvěru) nebo platbou v hotovosti (osobně v provozovně dodavatele).

5.2 Platba je vždy identifikována pod příslušným variabilním symbolem, kterým je číslo objednávky.

5.3 O přijetí platby v hotovosti nebo o realizaci bezhotovostního převodu částky na bankovní účet dodavatele (poté, co byla platba pod příslušným variabilním symbolem na účtu identifikována) vystaví vždy dodavatel zákazníkovi písemné potvrzení.

5.4 V případě bezhotovostní úhrady kupní ceny zboží na bankovní účet dodavatele odešle dodavatel toto písemné potvrzení poštou na korespondenční adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce, a to následující pracovní den po identifikaci platby na bankovním účtu dodavatele.

6. Náležitosti zásilky zboží

6.1 Zásilka se zbožím je od dodavatele vždy vybavena prodejním daňovým dokladem a návodem k použití zboží.

6.2 Zásilka je dále opatřena záručním listem a veškerou průvodní dokumentací výrobce (např. instrukcí k montáži a instalaci výrobku, seznamem dílů a příslušenství kompletu výrobku, osvědčením o jakosti a kompletnosti výrobku, prohlášením o shodě, technickým nebo hygienickým certifikátem či atestem, typovým schválením, apod.), pokud je výrobce k  uvedenému zboží vystavuje a s tímto zbožím distribuuje.

6.3 Instalace ani montáž zboží nejsou součástí smluvního vztahu mezi dodavatelem a zákazníkem.

7. Převzetí zboží zákazníkem

7.1 Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí.

7.2 Pokud jsou při převzetí zboží zjištěny zjevné vady, zejména vady množství, sortimentu, obsahu či označení zboží, apod., je zákazník povinen za přítomnosti zástupce přepravce vyhotovit záznam o zjištěných vadách a nechat si tuto skutečnost zástupcem přepravce potvrdit.

7.3 Pokud je při převzetí zboží zjištěno zjevné mechanické poškození obalu zásilky, je zákazník povinen za přítomnosti zástupce přepravce zkontrolovat stav zboží a v případě jeho poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost zástupcem přepravce potvrdit.

7.4 Na základě vyhotoveného záznamu o zjištěných vadách množství, sortimentu, obsahu či označení zboží nebo o poškození zásilky poskytne dodavatel zákazníkovi přiměřenou slevu z ceny zboží nebo dodá zboží náhradní.

7.5 Nebude-li zákazník souhlasit s poskytnutím slevy z ceny zboží nebo s dodáním náhradního zboží, je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

7.6 Svým podpisem dodacího listu zákazník vyjadřuje souhlas s převzetím zboží a zároveň potvrzuje, že zboží mu bylo doručeno bez zjevných vad. Na případné pozdější reklamace zjevných vad zboží nebude dodavatel brát zřetel a budou zamítnuty.

7.7 V případě sjednaného osobního převzetí zboží v provozovnách dodavatele je dodavatel povinen zákazníka dohodnutým způsobem (elektronickou poštou, telefonicky, faxem, dopisem, apod.) vyzvat k osobnímu odběru zboží, a to nejpozději následující pracovní den po obdržení zboží na provozovnu.

7.8 Při osobním převzetí zboží v provozovnách dodavatele je zákazník povinen prohlédnout si zboží za přítomnosti zástupce dodavatele.

7.9 Svým podpisem dodacího listu v provozovně dodavatele zákazník vyjadřuje svůj souhlas s převzetím zboží a potvrzuje, že zboží převzal bez zjevných vad. Na případné pozdější reklamace zjevných vad zboží nebude dodavatel brát zřetel a budou zamítnuty.

7.10 V případě zjištění mechanického poškození zboží při osobním převzetí v provozovnách dodavatele je zákazník oprávněn odstoupit od kupní smlouvy.

7.11 Zákazníkovi je zboží v provozovně dodavatele bezplatně uskladněno po dobu deseti pracovních dnů, počínaje následujícím pracovním dnem od předání výzvy k odběru zboží dohodnutým způsobem.

7.12 Po uplynutí lhůty deseti dnů bude zákazníkovi účtováno skladné ve výši 1% kupní ceny za každý celý kalendářní den prodlení s osobním odběrem zboží. Toto příslušenství ke kupní ceně zboží je zákazník povinen uhradit v hotovosti při osobním odběru zboží v provozovně – ve výši podle počtu celých kalendářních dnů, kdy bylo toto zboží skladováno po uplynutí stanovené lhůty.

8. Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

8.1 Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem se uskutečňuje zpravidla elektronickou poštou, pokud v těchto Obchodních podmínkách není výslovně uveden jiný způsob komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem, nebo pokud se strany výslovně nedohodnou i na jiných způsobech komunikace.

8.2 Dodavatel se zavazuje reagovat na elektronickou poštu zákazníka zpravidla ve lhůtě do dvanácti hodin od doručení e-mailu zákazníka, nejpozději však do dvou pracovních dnů.

8.3 Zákazník hradí veškeré své náklady na komunikaci s dodavatelem.

9. Záruční podmínky

9.1 Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží zákazníkem.

9.2 Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu na internetových stránkách www.ceske-vany.cz. Pokud je k danému zboží výrobcem vydán záruční list, potvrzuje jej dodavatel ke dni prodeje zboží.

9.3 V případě, že záruční list ke zboží nebyl výrobcem vydán, slouží jako doklad pro zjištění, zda je zboží v záruční době, prodejní daňový doklad vystavený dodavatelem ke dni prodeje zboží.

9.4 Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží nebo jeho dílů způsobené běžným a obvyklým používáním. Na případné reklamace, uplatněné z tohoto titulu, nebude dodavatel brát zřetel a budou zamítnuty.

9.5 Pro zákazníky – podnikatelské subjekty, kteří zboží používají za účelem podnikání nebo dalšího obchodování s tímto zbožím, neplatí výše uvedené záruční podmínky stanovené Občanským zákoníkem v platném znění. V tomto případě záruční dobu stanovuje dovozce konkrétního zboží do České republiky.

9.6 Záruční doba zboží, uvedená na internetových stránkách www.ceske-vany.cz, je určena pouze pro zákazníky – spotřebitele dle Občanského zákoníku, nikoli pro podnikatelské subjekty, které zboží nakupují v rámci své podnikatelské činnosti ( tzv. nákupy na IČO ).

10. Reklamace – uplatnění práv z odpovědnosti za vady zboží

10.1 V případě, že se v průběhu záruční doby projeví vada, která nebyla způsobena běžným a obvyklým používáním zboží, ale vadou samotného výrobku nebo jeho dílu či příslušenství, má zákazník právo zboží reklamovat.

10.2 Pokud chce zákazník reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě České vany.cz vyplní Reklamační formulář, kde uvede zejména typ reklamovaného výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis vady.

10.3 Do dvou pracovních dnů od uplatnění reklamace budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu vyřízení reklamace, konkrétně buď kontaktní údaje autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší bydlišti zákazníka nebo přímo kontaktní údaje výrobce či provozovny dodavatele, kam zákazník může reklamované zboží zaslat s vyplněným formulářem Průvodka reklamovaného zboží.

10.4 Aktuální adresy autorizovaných servisních středisek jednotlivých výrobců zboží sdělí dodavatel zákazníkovi na požádání.

10.5 V případě zaslání zboží na reklamaci je zákazník povinen použít buď originální obal nebo chránit zboží před možným poškozením v průběhu přepravy jiným vhodným a přiměřeným způsobem.

10.6 Dodavatel neručí za případné mechanické poškození zboží, vzniklé před jeho přijetím na reklamaci.

10.7 Dodavatel, servisní středisko nebo výrobce posoudí oprávněnost reklamace vady zboží a poté vyrozumí zákazníka elektronickou poštou nebo telefonicky o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

10.8 Lhůta pro vyřízení reklamace činí podle zákona č. 634/1992 Sb. v platném znění třicet dnů, nedohodnou-li se dodavatel a zákazník jinak.

11. Odstoupení od kupní smlouvy

11.1 Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání zboží.

11.2 Zákazník, který nenakupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s ustanovením § 53, odst. 7 a § 54 Občanského zákoníku v platném znění právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti kalendářních dnů od převzetí zboží bez udání důvodů a bez jakékoli sankce.

11.3 Právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů a bez jakékoli sankce se nevztahuje na zboží upravené dle požadavků zákazníka.

11.4 Za zboží upravené dle požadavků zákazníka se pro účely těchto Obchodních podmínek považují všechny výrobky, které se vyrábějí na zakázku, zejména pak koupací vany s vestavěnými masážními systémy, popř. dalším technickým zařízením, příslušenstvím a doplňky, které je nutno pro instalaci těchto systémů, technických zařízení, příslušenství a doplňků upravovat dodatečným obráběním, zejména pak vrtáním, řezáním, lepením, apod.

11.5 Dodavatel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy pouze do okamžiku odeslání zboží zákazníkovi, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží.

11.6 Před odstoupením od kupní smlouvy je dodavatel vždy povinen neodkladně informovat zákazníka a dohodnout se s ním o dalším postupu.

11.7 Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení od kupní smlouvy se tato smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá plnění přijatá na základě uzavřené kupní smlouvy.

11.8 Od kupní smlouvy může zákazník odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronickou poštou na adresu nebo písemně na korespondenční adresu dodavatele.

11.9 Odstoupení od kupní smlouvy, oznámené dodavateli zákazníkem osobně v jeho provozovně, musí být provedeno písemnou formou.

11.10 Při odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka je nutné uvést číslo objednávky, datum nákupu a variabilní symbol platby. Při odstoupení od kupní smlouvy, oznámeném dodavateli zákazníkem osobně v jeho provozovně, je dále nutné předložit originál prodejního daňového dokladu o koupi zboží.

11.11 V případě odstoupení zákazníka od kupní smlouvy v souladu s  ustanovením § 53, odst.7 a § 54 Občanského zákoníku v platném znění, je zákazník povinen zajistit přepravu zboží zpět dodavateli na vlastní náklad.

11.12 Zákazník je povinen použít originální obal nebo chránit zboží před možným poškozením v průběhu přepravy jiným vhodným a přiměřeným způsobem.

11.13 Dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží.

11.14 V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit dodavateli zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a případnou další vzniklou škodu na zboží ( neúplný obsah, chybějící příslušenství či průvodní dokumentace, poškozený obal, opotřebení zboží, apod. ).

11.15 Zanikne-li kupní smlouva tím, že od ní zákazník nebo dodavatel odstoupí, je dodavatel povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu zboží nebo její část.

11.16 Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do pěti kalendářních dnů od data vrácení zboží, a to buď zákazníkovi osobně v hotovosti na provozovně nebo bezhotovostním převodem na bankovní účet zákazníka.

12. Ochrana osobních údajů zákazníka

12.1 Zákazník odesláním objednávky dává dodavateli svůj výslovný souhlas k tomu, aby dodavatel jeho osobní údaje, a to jméno, příjmení, adresu, číslo telefonu a adresu elektronické pošty shromažďoval, uchovával a zpracovával pro své obchodní účely, zejména pak pro vyřizování dalších možných objednávek zákazníka v budoucnu a pro průzkum trhu.

12.2 Zákazník odesláním objednávky dává dodavateli svůj výslovný souhlas k  tomu, aby mu dodavatel zasílal elektronickou poštou, písemně či telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami nebo inzercí a nabízel účast v anketách a průzkumech trhu.

12.3 Osobní údaje zákazníka není dodavatel oprávněn předávat žádné další osobě.

12.4 Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoli odvolat, a to tak, že oznámení o odvolání souhlasu zašle elektronickou poštou na adresu nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli písemně.

13. Závěrečná ustanovení

13.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.

13.2 Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.

13.3 Změněné obchodní podmínky vyhlásí dodavatel vhodným způsobem na internetových stránkách www.ceske-vany.cz a ve všech svých provozovnách nejméně jeden kalendářní měsíc před účinností nových obchodních podmínek.

České vany České koupelny